MENY Haslev

Handelsbetingelser

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål om, hvordan du handler på bestil.meny.dk. Finder du ikke svaret herunder, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@meny.dk.

Ved din bestilling af varer accepterer du nedenstående aftalevilkår. Du kan altid finde de gældende betingelser på denne side. Derudover refereres til dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb.

Bemærk at du skal være fyldt 18 år for at afgive ordrer på bestil.meny.dk.

Info om allergener
Kontakt butikken for nærmere information omkring produkter og allergener.

Ordrebekræftelse
Du afgiver din ordre hos din lokale MENY-butik via bestil.meny.dk. Først når du har modtaget en ordrebekræftelse på mail fra butikken, er der indgået en bindende aftale. Vi bestræber os på at afsende ordrebekræftelsen senest dagen efter din bestilling. Skulle du ikke modtage en ordrebekræftelse opfordrer vi dig til at kontakte butikken.

MENY forbeholder sig retten til at annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, udsolgte varer og udskudt leveringstid hos MENYs grossister og leverandører og lignende situationer.

Ændring eller annullering af ordren
Du har mulighed for at ændre eller annullere din ordre frem til 6 dage før afhentningsdagen. Det gør du ved at sende en mail mærket ”Afbestilling” til butikkens mailadresse. I mailen skal du oplyse tidspunktet for bestilling samt ordrenummeret.

Hvis du annullerer eller ændrer din ordre senere end 6 dage før afhentningsdagen vil MENY opkræve dig det fulde beløb, da vareindkøb og disponering er igangsat.

Priser og betaling
Alle priser på bestil.meny.dk er oplyst i danske kroner inkl. moms og afgifter. MENY tager forbehold for pris- og trykfejl samt moms- og afgiftsændringer.

Det fremgår af bestil.meny.dk, hvilke betalingskort der kan anvendes ved bestillingen. MENY opkræver ingen kortgebyr ved bestilling via hjemmesiden.

Reservation og hævning af beløb
Ved bestillingen vil MENY reservere beløbet på din konto. Pengene bliver reserveret på din konto når ordren lægges på bestil.meny.dk.

Beløbet vil blive trukket på din konto senest 6 dage efter bestillingen eller senest 3 dage før afhentningsdato. Dette skyldes gældende regler om sikker kundeautentificering (SCA regler). Vi har ingen garanti for at vi kan forny det reserverede beløb, hvis ordren er bestilt mere end 7 dage før afhentningsdato. Vi trækker derfor pengene senest 6 dage efter bestilling. Du bevarer naturligvis alle dine muligheder for at annullere købet og dine øvrige rettigheder.

Ved træk på din konto, vil en faktura blive sendt pr. mail.

I sjældne tilfælde kan der opstå en fejl i forbindelse med, at MENY forsøger at trække pengene på din konto. I sådanne tilfælde vil MENY opkræve betalingen, når du afhenter din bestilling. Vi vil naturligvis fortsat sikre, at din bestilling bliver udført og er klar til afhentning på det aftalte tidspunkt.

Udsolgt - “Erstatningsvarer”
MENY bestræber sig på at levere bestillingen, som den er afgivet af kunden. Skulle en vare være udsolgt i forbindelse med en bestilling, vil den blive erstattet af en tilsvarende vare. I disse tilfælde vil du blive orienteret om udskiftningen ved afhentning af varen.

Afhentningstidpunkt
Din bestilling kan afhentes i delikatesse-afdelingen i den valgte MENY-butik. Tidspunktet for afhentning vil fremgå af din ordrebekræftelse. Hvis ikke bestillingen er afhentet senest kl. 18.00 på afhentningsdagen – og der ikke er indgået særskilt aftale om senere afhentning - vil varerne blive kasseret, og du vil blive opkrævet det fulde beløb.

Depositum og returnering af termo-/varmekasser
Hvis din bestilling er pakket i termo-/varmekasser, vil MENY opkræve et depositum på 100 kr. pr. termokasse. Dette beløb vil blive opkrævet ved afhentning. Depositummet vil blive tilbagebetalt ved returnering af kasserne.

Kasserne skal være returneret til delikatesse-/slagterafdelingen i samme MENY-butik senest tre dage efter afhentningen. Ved returneringen skal kasserne være rengjorte og intakte.

Persondata
Du skal være opmærksom på, at MENY gemmer ordrebekræftelsen, som indeholder persondata såsom navn og e-mail. Du kan læse mere herom i MENY’s Persondata- og cookiepolitik, der kan findes her.

Klage
Skulle du opleve, at din levering ikke svarer til det bestilte, er du altid velkommen til at kontakte den relevante MENY-butik. Alternativt kan du kontakte kundeservice@meny.dk.

Åbningstider

Alle ugens dage: Kl. 8.00 til 20.00

Kontakt os

Stationspladsen 4 4690 Haslev

Tlf: +4556312720 E-mail: 146082@meny.dk CVR-nummer: 26812194

Betalingsformer

MastercardVisaDankort
Se Kontrolrapport
MastercardVisaDankortSe Kontrolrapport